Presse

I LOVE MY TYPE er et cool typografisk univers spækket med plakater, som inviterer til eftertanke og minder dig og dem, du holder af, om at få det bedste ud af livet.

Bag plakaterne står Kathrine Højriis, grafisk designer med fingeren på pulsen i forhold til tidens trends indenfor design og indretning. Firmaet består desuden af Kathrines bedre halvdel, Thomas Bærnholdt, som har ansvaret for salg og administration. Med I LOVE MY TYPE har Kathrine formået at gøre sin passion til sin levevej.

Læs mere om I LOVE MY TYPE

Lån produkter til styling
Som journalist eller blogger er du velkommen til at låne plakater – med eller uden rammer – til styling og fotoshoots. Send os en mail på hello@ilovemytype.com og hør nærmere.

Samarbejde med bloggere
Vi samarbejder gerne med bloggere, hvis din blog er et godt match til vores brand. Kontakt os på hello@ilovemytype.com og lad os tage en dialog om, hvordan vi kan arbejde sammen.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål eller gerne vil i kontakt med os, kan du skrive til hello@ilovemytype.com. Kathrine Højriis stiller desuden gerne op til interviews – fang Kathrine på tlf 26 66 23 09.

Find os på de sociale medier

Tekster til fri afbenyttelse
I LOVE MY TYPE er en dansk plakatsuccess med fart på. Deres typografiske univers inspirerer og inviterer til eftertanke med livsbekræftende budskaber og lækre farver. Bag brandet står grafisk designer Kathrine Højriis samt Thomas Bærnholdt. I LOVE MY TYPE bygger på Kathrines passion for boligindretning og selvudvikling. Selve navnet er en hyldest til grafisk design og er samtidig en reminder om, at man skal være stolt af den, man er, og stå ved sig selv. Plakaterne trykkes på lækkert, mat genbrugspapir og findes i størrelserne A3, 50×70 og 70×100 cm og kommer i flere lækre og tidstypiske farver. Der dukker løbende nye kollektioner op. Se mere og køb plakaterne på ilovemytype.com.

Pressemeddelser
Ny kollektion F/W 2015: En kollektion, der får dit hjem og liv til at blomstre
Kvalitetsrammer til dine favoritplakater
Plakater der taler til hjertet